נשיא הפיליפינים בישראל: העם בישראל אוהב אותך

שלמה ריזל No Comments on נשיא הפיליפינים בישראל: העם בישראל אוהב אותך

נשיא הפיליפינים רודריגו דוטרוטה נחת בישראל והתקבל על ידי שר התקשורת שהזכיר לו כי הפיליפינים תמיד תמכו בישראל באו"ם, "העם בישראל אוהב אותך" אמר קרא. הנשיא הודה לישראל על היחס המכבד לאזרחי הפיליפינים, שחיים בישראל

צילום: אבי חיון, משרד החוץ
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקור היסטורי: נשיא הפיליפינים רודריגו "רודי" דוטרטה, נחת הערב (ראשון) בישראל בנתב"ג, לרגלי המטוס חיכו לו בכירי משרד החוץ ושר התקשורת איוב קרא. מדובר בביקור ראשון בהיסטוריה של נשיא מדינה ממדינות האיים.

שר התקשורת קיבל את הנשיא ואמר לו:"ברוך בואך לארץ ישראל ולירושלים הקדושה, בירת ישראל", אמר לנשיא הפיליפינים "העם בישראל אוהב אותך כי אתה אוהד ותומך ישראל. הייתם המדינה היחידה במזרח שתמכה בעצמאות ישראל וגם תמכתם לאורך שנים בנו באו"ם ובאונסק"ו".

מחר (שני) יפגש נשיא הפילפינים עם ראש הממשלה בלשכתו בירושלים בשעה 12:30 בבוקר. במהלך הערב קיבלו את פני הנשיא אלפי תושבי מדינתו החיים ומתפרנסים בישראל. הנשיא הודה לישראל על היחס המכבד של ישראל לאזרחי מדינתו.

הביקור הוא חשוב והיסטורי למדינת ישראל, מעולם לא הגיע ראש מדינה ממדינות האיים לישראל, הפיליפינים היא מדינה ענקית כמאה מיליון תושבים חיים בה. רודריגו נחשב למנהיג קשוח מאוד, שנלחם ביד חזקה, כנגד מעשי אלימות במדינה, לזכותו נזקפת הביטחון האישי שהגיע לתושבי המדינה והפיכת ערים מסוכנות לערים בטוחות.

ישנם המבקרים את סגנון דיבורו הבוטא והישיר והמלחמה באלימות בצורה אגרסיבית מאוד ללא מעצורים. אבל הנשיא הצטיין עוד בעודו ראש עיר שהפך את עירו 'דבאו סיטי' לעיר מצטיינת, והפך אותה מעיר המסוכנת ביותר לעיר שדורגה רביעי בעולם כעיר בטוחה. כל הפרסים שרצו להעניק לנשיא, על שיפור העיר דחה אותם בטענה 'כי סך הכל עשיתי את עבודתי'.

לנשיא יש קבלות מוכחות על מעשיו הקשוחים והבלתי מתפשרים, הנשיא אכן הביא מהפכה להפיליפינים במיגור האלימות הקשה כנגד אזרחים.

WhatsApp Image 2018-09-02 at 21.44.25 WhatsApp Image 2018-09-02 at 21.44.26 WhatsApp Image 2018-09-02 at 21.44.28 WhatsApp Image 2018-09-02 at 21.44.29



0 תגובות